Big Jet Plane - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Manuel Veen - WaarBenJij.nu Big Jet Plane - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Manuel Veen - WaarBenJij.nu

Big Jet Plane

Door: manuelvdveen

Blijf op de hoogte en volg Manuel

28 December 2011 | Nederland, Nunspeet

Na maanden voorbereiding is het zover, over een halfuurtje vertrek ik naar Schiphol! Via Caïro zal ik naar Nairobi vliegen, waar ik 3:45 plaatselijke tijd aan zal komen. Ik zal daar door een taxi worden opgehaald en naar een contact in Nairobi worden gebracht, waar ik misschien de nacht nog even afmaak en vanwaar ik de volgende dag (met haar) zal vertrekken naar mijn uiteindelijke bestemming: het Ruiru Rehabilitation Centre in Ruiru, 20 km boven Nairobi. Meer info over het RRC op www.ruirukids.org .

Middels deze blog zal ik belangstellenden voor zover mogelijk op de hoogte houden van mijn reis!

Salud!

  • 28 December 2011 - 19:53

    Diede:

    Heel veel succes/plezier/sterkte, Manuel! Ik vind het erg goed van je dat je dit durft en gewoon doet, zet hem op! Liefs :)

  • 29 December 2011 - 12:46

    Astrid:

    Hoi lieve Maan,
    Ik heb je helaas niet meer gesproken gister maar we skypen snel. Ik ben nu in Oostenrijk. Zijn we naar toe gereden. Vertel allemaal nog wel. Ben alleen gister gevallen en moest naar t ziekenhuis. Heb mn kniebanden verstrekt.. Dus ik kon je ook niet meer bellen.. :( Kus! Doe voorzichtig x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manuel

Actief sinds 21 Dec. 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 17306

Voorgaande reizen:

28 December 2011 - 20 April 2012

Volunteering in Kenya

Landen bezocht: